tiistai 17. huhtikuuta 2012

How do I transform into Ciel Phantomhive..

..... eli kuinka muutun Ciel Phantomhiveksi X3
 Ensiksi siiis teen taikatempun ja muutun pantani avulla hirviöksi kun nostan hiukseni ylös pois meikkien
edestä.
Koska se on kaunista.
Ensiksi laitan piilarit silmiin. Koska olen sählä, joudun käyttämään siihen vähäsen aikaa. Mutta eiköhän se tästä kunhan harjoittelen.
Piilarit on ostettu Cybershopista ja ne ovat muistaakseni "bella blue" sävyä.

Piilareiden laittamisen jälkeen laitan peruukkisukan ja meikit naamaan.  Elikkä laitan ihan normaalisti silmiin ripsasia, kajaalit ylös ja alakulmiin ja valkoista kajaalia waterlinelle.

Tykkään valkoisen kajaalin käytöstä cosseissa sillä se suurentaa silmiä mukavasti.

Sen jälkeen kun olen laittanut meikit ja piilarit, laitan tekoripset. Siinä ei onneksi mene kauaa, kun on pari kertaa harjoitellut. Ainakaan niillä mustilla ripsillä, siniset ripset tuottavat vielä ongelmia : /




 Sitten kun olen laittanut meikit, ja sukan, on aika pukea vaatteet päälle. Ensiksi silmälappu joka jää peruukin alle eikä pysty siksi valumaan, minkä olen havainnut hyväksi.
Sitten paita/housut/takki/sukat/krääsät ja olen VALMIS. Ei kovin suuri operaatio?

Sen jälkeen (jollen ole conissa) otan vain kaiken pois ja menen takaisin löllöilemään XD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti