torstai 10. toukokuuta 2012

[Alisa]] ~

Rakas, ihana ystäväni Alisa.
Yksi parhaimmista ystävistä joita minulla on ikinä ollut. Me kai tutustuttiin joskus ainakin... 4 vuotta sitten? No, joka tapauksessa kuviskoulussa kun menin kysymään saanko katsoa mitä piirrät, ja siitä sitten se lähti kun aloimme juttelemaan.
Tulin siitä onnelliseksi, olin salaa toivonutkin että saisin tutustua sinuun, vaikutit niin mielenkiintoiselta.

Meillä on 3 vuotta ikäeroa, ja jos joku ajattelee, että se on paljon, niin se ei oikeastaan ole. Aika vähän, ja me ollaankin melko lailla samalla aaltopituudella. Ajatellaan samoja asioita ja löydetään paljon puhuttavaa.

Onneksi me vietetäänkin aika paljon aikaa yhdessä, tiistaisin kuviksessa ja vapaa-ajalla kerran tai pari viikossa jos kerkeää, ja muutenkin on ihanaa mennä mm. coneihin yleensä aina yhdessä.

Nautin seurastasi äärettömän paljon, et uskokaan kuinka ihanaa on saada viettää aikaa kanssasi.

Tykkään sinun hiuksistasi ja kasvonpiirteistä, sinulla on söpöt sydänposket.

Ollaan nähty paljon yhdessä, mm. tehty yhdessä Digimon cossi, jossa itse olin Yamato ja sinä Sora. Minttu oli Mimi.

Odotan innolla sen cossin uudestaan toteuttamista, sillä siitä on hyviä muistoja ja se Tracon oli kyllä ihana.
Odotan myös sitä kun saan cossata kanssasi Strawberry Panicista Shizumaa ja Nagisaa!

Onneksi meillä on usein hauskaa yhdessä, nauretaan välillä ihan turhille jutuille!
Niinkuin vaikka "muumipeikko ja levottomat jalat" tai intiaani joka sanoo "joskus me voittaa, joskus te" tai Alisa, joka näkee itsensä ja sanoo "ai minä" :'3 <3 rakastan kaikkia noita hetkiö kanssasi! X3

Osaamme myös puhua syvällisiäkin, se on tärkeää. Meillä on juuri siksi niin luja ystävyys, joka kestää kaiken.

Vaikka välillä tuleekin hyvien päivien seasta huonoja ja olemme eri mieltä, kiistelemme tai saatamme suutahtaa toisillemme, niin osaamme sopia riidat.
Sinä osaat antaa anteeksi ja kertoa, miksi joku asia on jotakin ja osaat myös sanoa tärkeät sanat : "olen pahoillani" ja "olet tärkeä".

Tiedän, että sinullakin on melko rankkaa ja sinulla on paljon tunteita jotka saavat sinut tuntemaan itsesi huonoksi.

Kyyneleesi saavat minut surulliseksi, mutta aina kun itket, haluan että voit tulla syliini koska mikään ei ole tärkeämpää kuin saada silittää hiuksiasi ja antaa sinun itkeä niin paljon kuin haluat

Vaikka väliimme tulisi kuinka monta kilometriä, en koskaan hylkää sinua ja haluan aina olla vierelläsi, pitämässä sinua kädestä kiinni.

Ja haluan että sinä pidät minua kädestä kiinni, sinä olet yksi niistä, jotka saavat minut tuntemaan, että minut hyväksytään ja että minulla on paikka maailmassa.


















Vieressäsi on ihana nukkua, silloin olen turvassa. Muistan ikuisesti kun rupesin yöllä itkemään, ja sinä otit minut syliisi ja siliti, etkä kysynyt mitään. Ei sinun tarvinnut, halusit vain että minun on hyvä olla. Siksi sinä oletkin minulle niin tärkeä, sinä olet ihminen joka välittää aidosti.
Kanssasi on hauskaa aina suunnitella yhdessä kaikkea, vaikkea 100% ideoita voisikaan toteuttaa.
Se vaan on hauskaa! Odotan kesää, kun voimme olla yhdessä ulkona, syödä jäätelöä, käydä rannalla ja coneissa ja olen varma että keksimme vielä paljon muutakin tekemistä.
Olet  ihanin ihminen. ♥

Sinun kanssasi on sellaista, että puhua pulputtaa kaikesta mahdollisesta, mutta "hiljaisuus" ei tarkoita sitä että on vaivaantunut olo tai tylsää. Sinun kanssasi se tarkoittaa sitä että saa olla ihan vapaasti hiljaa jos siltä tuntuu ja miettiä omiaan.

Joskus minusta tuntuu, että ärsytän sinua. Ja että olen liian  tunkeileva tai sitten jollain tavalla en vietä kanssasi aikaa niin paljon kuin haluatisin/t. Mutta uskon sinua kun sanot ettei se ole niin.
Olet minulle rakas, olen varmasti jo sanonut sen sinulle ♥

Jos minulle on sanottu pahasti, osaat aina piristää ja saat minut paremmalle tuulelle. Et valehtele etkä huijaa. Kerrot asioistasi silloin kuin haluat ja osaat aina kuunnella ja olet valmis puolustamaan ystäviäsi.
Sinä osaat nähdä, mikä on sinulle oikein ja mikä ei.
Vaikka sinä tekisit virheen, minä antaisin sen anteeksi. Vaikka sinä tekisit väärin tai mokaisit pahasti, minä pysyisin silti sinun vierelläsi.

Ole ylpeä siitä kuka olet ja millainen olet. Sinun laistasi ei ole olemassa toista.
Olet taiteellinen ja osaat piirtää, sinulla on hyviä ideoita ja mielikuvituksesi ja luovuutesi on laaja.
Olet kaunis, suloinen ja hauska, olet hurmaava persoona. Kukaan ei tule viemään sitä paikkaa, joka sinulla minun sydämessäni on. ♥

2 kommenttia:

  1. Säkin oot mulle ihan hiton tärkeä ;___; <3 en tuu koskaan päästää irti, oot aina mun paras kaveri <3 Mä tuun vielä kutsuu sut mun 50v bileisiin ja hautajaisiin :''D <3 Meillä on niin paljon ihania muistoja, 4 vuodes ehtii tapahtuu yllättävän paljon :') <3 Keksitään kesällä kaikkea villiä ja kivaa xD <3! Kiitti et oot ystäväni ja ihana kuulla ku kirjotat musta näin herttasesti :') <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkin ♥ ♥ ♥ Juu tottakai, ja sit jos kuolen ennen sua niin tuun sinne kummittelee : DDD tietty keksitään, vaikka mitä >v< ♥ tietenkin hassukka ~

      Poista