torstai 10. toukokuuta 2012

bloody-wolf ~

Kaksoissiskoni Minttu.
Mitä sinusta voi nyt edes sanoa? Olet ollut kanssani siitä asti kun synnyin - ei - olet ollut kanssani jopa sitäkin ennen!
Olet ollut kanssani jo ennen kuin äiti on pitänyt minua sylissä. Olet maailman paras sisko! ♥


Rakastan sinua ylikaiken. Ja toivon että sinun elämäsi tulee olemaan hyvä ja tulet  olemaan onnellinen.

Me olemme kokeneet yhdessä niin monta asiaa, sinä kerrot minulle mitä sinulle on sattunut ja minä sinulle mitä minulle on sattunut.

Meitä yhdistää paljon voimakkaampi side kuin sisaruus, meitä yhdistää ystävyys.

On niin harvinaista että siskokset ovat keskenään ystäviä, mutta me olemme. Me olemme aina olleet ja tulemme aina olemaan.
En koskaan halua luopua sinusta, olet auttanut minua monessa asiassa.
Ollaan naurettu yhdessä miljoona kertaa ja joskus jopa itketty yhdessä.

Tottakai joskus tulee riitoja, ja silloin yleensä tilanne käy tukalaksi samassa huoneessa ja tulee se awkward hiljaisuus, kun vain tuijotetaan toista! XD
Onneksi kumpikaan meistä ei ole pitkävihainen. Hetken kuolleen hiljaisuuden tai vähäpuheisuuden päästä me vain lepymme, alamme puhua ja sitten käyttäydymme yhtä tyhmästi kuin ennenkin!
Sinun kanssasi on hauskaa, meillä on paljon kahden keskeisiä juttuja ja vitsejä, ja joskus jopa ajattelemme samaa asiaa samaan aikaan. Nauramme tyhjille ja tyhmille jutuille, mutta mikä parasta, me yleensä voimme aina nauraa samoille asioille, sillä meillä on niin paljon yhteisiä muistoja. ♥


Olet myös erittäin taitava ja taiteellinen ihminen.
Osaat piirtää ja olen todella kateellinen anatomiastasi ja värittämisestäsi ja siitä, että osaat piirtää lähes mitä vain.
Olet myös ihana cossaaja!!
Vaikka välillä sinun onkin vaikea uskoa itseesi  ja olet turhan itsekriittinen, näytät hyvältä kaikissa cosseissasi.
Osaat ommella ja väsäillä kaikkea, kunhan yrität ja harjoittelet niin onnistut hienosti!

Olet ihana, kaunis, hauska ja suloinen!
Kanssasi on kiva katsoa elokuvia ja nukkua vieressäsi jos pelottaa.
Meillä on sama musiikkimaku, sama elokuvamaku, pidämme niin monista samoista asioista.

Odotan innolla että teemme ensi kesänä Ouranin Hikaru&Kaoru cossin!
Se tulee olemaan hieno, tiedän sen :3 ♥

Osaat aina piristää minua ja minusta on ihanaa kun minulla on sisko, joka puolustaa minua ja ymmärtää. Olen otettu siitä kuinka paljon suutuit, kun joku sanoi minua rumaksi Frostbitessa. Ja tulin siitä iloiseksi. En siksi, että olisin yllättynyt kun välitän minusta niin paljon, vaan siksi, että tiesin että jos tietäisit kuka sen sanoi, olisit mennyt suoraan sen ihmisen luokse ja varmaan tehnyt jotain ajattelematonta! XDD

Sinä aina suutut ja raivostut pienistä, mutta teet sen hauskalla tavalla. Itseäsikin usein naurattaa koska olet niin vihainen XD
Niinkuin silloin, kun sait suklaamunasta lelun, ja raivosit "NYKYÄÄN NÄMÄ EIVÄT EDES TOIMI! :))))) "
XD Voi luoja sentään..

Rakastan sinua, ihana rakkain sisareni! ♥ Sinua ei voi ikinä ikinä kukaan korvata.


Tiedät kyllä mitä sinusta ajattelen ja kuinka tärkeä minulle olet, minun ei tarvitse sanoa muuta. Älä koskaan katoa pois elämästäni, ethän? Sillä mihin minä joutuisin ilman sinua.
                                                               Kulipäärotta



1 kommentti:

  1. Aivan ihanaa <3 Tällasia lukiessa sitä miettii miksei mulla voi olla nuorempia sisaruksia-tai "kaksosta"...

    VastaaPoista