perjantai 11. toukokuuta 2012

_Brokenheart_ ~


Naomiiiiiiii! Rakas ihana paras ystäväni ♥
Tutustuin sinuun melkein vuosi sitten Animeconissa Turussa. Näin sinun kävelevän kauempana ja juoksin luoksesi: "Pitkä Sebastian, saako sua halata?"
Ja no, siitä se sitten alkoi. Onneksi kysyit minulta voidaanko ottaa kuvia myöhemmin, en olisi ikinä itse kysynyt koska olen liian ujo.
Niistä kuvista tuli ihania ja toivoin että saisin tutustua sinuun paremmin.
Minä en ole hyvä tutustumaan ihmisiin.

Mutta onneksi sinä olet, muuten en olisi saanut koskaan olla ystäväsi. ♥
Silloin talvella kun kävelin kanssasi ulkona ja sanoit minulle ihan ohimennen että olen paras kaverisi, minä olisin voinut itkeä, koska en olisi ikinä kuvitellut että joku sinunlaisesi sanoisi minulle niin.
Kiitos, olet ihana!

Olet minulle tärkeä Sinua parempaa ystävää saa hakea. Olet aina valmis kuuntelemaan turhia murheitani ja lohduttaan minua kun sitä tarvitsen.

Olen kiitollinen kaikesta siitä huomiosta jota sinulta saan.
Älä koskaan mene pois, minä tarvitsen sinua. Olet ihana ihminen ja valloittava persoona, sinussa on niin paljon hyvää ja niin vähän pahaa. Älä suotta koskaan ole epävarma itsestäsi, minä uskon sinuun ja ihailen sinua.
 Voisimpa käpertyä siihen kuin kissa ja kehrätä jotta tietäisit kuinka iloiseksi minut teet.

Vieressäsi on ihana nukkua ja minusta tuntuu turvalliselta olla kanssani, sillä tiedän että et tuomitse minua vaikka olisin kuinka tyhmä. Olen kiitollinen kun saan käpertyä sinun syliisi jos minua pelottaa, ja että kuivaat kyyneleeni kun minun on paha olla.

 Haluan antaa sen sinulle takaisin, sen kaiken huolenpidon jonka sinulta saan. Kumpa vain tietäisin miten.
Minusta on ihana pitää sinua kädestä kiinni, antaisin sinun johdattaa minut minne vain jos vain pitäisit minusta kiinni jotta en eksyisi sinusta. Sinun kanssasi minä en pelkää niin paljon.


Kun sanoit että haluaisit lähteä kanssani opiskelemaan jotain taiteita, minusta tuntui ihanalta. Siltä, että sinä todella ihan oikeasti pidät minusta ja haluat viettää aikaa kanssani. En ole tottunut ajattelemaan niin, mutta se teki minut niin iloiseksi.



Haluan tehdä kanssasi niin paljon kaikkea!
Haluan katsoa leffoja ja syödä herkkuja kanssasi, hauan tehdä suklaamansikoita ja mennä kanssasi ulos kävelylle.
Haluan vielä käydä kanssasi saunassa.
Haluan nukkua vieressäsi ja käydä kanssasi shoppailemassa,
haluan leikkiä peruukkileikkejä ja halata sinua lujaa enkä päästää ollenkaan irti.
Haluan seikkailla kanssasi, käydä huvipuistossa ja coneissa, haluan valvoa myöhään ja nauraa kaikelle mahdolliselle.

Muistan kun olin ensimmäistä kertaa ikinä luonasi yötä. Makasimme sängylläsi vierekkäin ja pidimme toisiamme kädestä kiinni. Katselimme toisiamme ja juttelimme kaikesta mahdollisesta mitä vain mieleen tuli. Taustalla soi kaunis musiikki jossa ei laulettu mitään. Se oli kaunis ja rauhallinen hetki, silloin minä tiesin että sinulle voi kertoa mitä vain. Että sinä olet joku jonka haluan säilyttää koko elämäni ajan. Välillä palaan mielessäni siihen hetkeen. Silloin minulla oli lämmin olla.
I really want to hold your hand.
 Kun olen kanssasi tunnen oloni niin pieneksi! XD Tuntuu kuin olisin paljon sinua nuorempi, kun olen lyhyt ja aina sähellän, en oikein osaa mitään ja olen melkoisen kömpelö. Mut olen vanhempi kuin sinä! XD
No jaa, ei se mitään. Minusta se on ihan kivaa. Olen kuin pieni koiranpentu joka kulkee perässäsi ja on tavattoman kiinnostunut kaikesta mitä teet.

Toisinaan minusta tuntuu että olen liian ärsyttävä. Että olen epäkiitollinen ja itsepäinen ja pahoitan niin turhaan mielesi. Sanot aina ettei se ole niin, ja toivon ettei se todella ole. En ikinä haluaisi pahoittaa mieltäsi mistään syystä.
Haluan viettää paljon aikaa kanssasi, todella paljon. Välillä tuntuu, että vien sitä aikaa liikaa muilta, jotka haluavat olla kanssasi. Välillä tuntuu, että olen sinusta ihan turhaan mustasukkainen, koska enhän minä sinua omista. Mutta se johtuu siitä, että minä vain pidän sinusta niin paljon. Anna anteeksi jos olen joskus liian omistushaluinen sinusta, minä vain en halua menettää sinua. ♥
Olet ihana, kaunis, suloinen, hauska, hoikka ja kertakaikkiaan mahtava.
Sinulla on motivaatiota ja potentiaalia tehdä vaikka mitä, ihailen sitä että haluat aina yrittää kaikkea ja opetella paljon uusia asioita. Osaat piirtää ja olet lahjakas kirjoittaja.
Olen ehkä myös vähän kateelline sinulle, mutta en niin paljon, että se muuttaisi sitä kuinka paljon sinusta pidän.

Olet minulle niin tärkeä Naomi, olet ihana paras ystäväni.




4 kommenttia:

  1. Minäkin haluan olla lähelläsi! HASSU! Olet ihana!

    VastaaPoista
  2. Nyt kun näitä juttuja on lukenu, ehkä musta ei ees ois saanu aikaseks mitään vastaavaa. En ainakaan ite koe ett oltas "niin" kavereita... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä niinkin. Toisaalta on mulla tuolla pari tekstiä sellaisistakin ihmisistä joita en tunne. Mutta nyt nämä on kuitenkin tehty. ^^

      Poista