tiistai 8. toukokuuta 2012

Desucon

Desucon pelottaa vähän. Tiedän, että sen ei pitäisi, sehän on CON! Siellä saa olla oma itsensä ja olla kaltaistensa parissa.
Mutta olen nähnyt desusta aika paljon painajaisia, lisäksi minusta Frostbite ei ollut mikään maailman paras con. Pelottaa vain niin paljon nähdä joitakin tiettyjä ihmisiä, pelottaa että mua pidetään ihan tyhmänä ja ääliönä tai tosi outona. Lisäksi pelkään että mun ujous estää tutustumasta joihinkin tiettyihin ihmisiin yhtään enempää ;___;
Tulen olemaan niin kovasti halin tarpeessa Desuconissa... eikun, olen nytkin halin tarpeessa ;__;

Ja muuten, tässä siis vielä asut joissa tulen Desuconissa olemaan;
perjantai: lolitapuku
lauantai: Ciel Phantomhive (äää massacossi ja juu, alemmuuskompleksi niistä muista söpöistä..)
sunnuntai: Matt + liivi :D (Death Notesta)



2 kommenttia:

  1. Sie olet niin tajuttoman söpöööö! >w< Selasin sun koko blogin läpi, ja kauhean söpöjä kuvia susta. sä olet niin kuvauksellinenkin! Tuntui kuitenkin jotenkin hassulta katsoa sua lolitamekossa ja tyttömäisessä peruukissa. Koska oon aina ennen nähnyt susta kuvia vain lyhyissä hiuksissa. 8D

    Mut rakastan sun tyyliä, ah. Mulla olisi samanlaiset hiukset, jos äiti antaisi leikata. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos! ^///^
      joo no kyllä se mustakin oli aluksi outoa kun yhtäkkiä muutuin tytöksi XD söpöily ei vain sovi kaikille..
      Kiitos, kiva että tykkäät! :> <3

      Poista