sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Hibari KAAPPICOSPLAY.

Elikkä tajusin tuossa eilen, että minulla olis hihamerkkiä, takkia ja aseita vaille kaikki tarvittava Hibari Kyoya cossiin (KHR). No... vaikka tiedän ettei hahmo minulle sovikaan, niin päätin että olisi hauska kokeilla XD Koska Hibari on Tsunan lisäksi lempihenkilöni.

Että sellaista. En toivottavasti nyt näytä ihan ääliöltä, itse asiassa oon ihan tyytyväinen itseeni. Ajattelin tehdä tuohon ne aseet, takin ja ostaa sen hihajutun (koska tuo on joku 2 sekuntissa väsätty hirvitys) ja sitten voisin toteuttaa cossin jossain talviconissa, vaikka seuraavassa Frostbitessä tms.
Ja sitten.. no sitten on vielä maailman noloin asia jonka olen ikinä tehnyt.

Eli kiitos rakkaalle Tiille, tein nyt yksinoikeudella hänelle omistetun Hibarin Coca-Cola mainoksen! =__=
Kiitos ja kumarrus, olen järkyttävä ja "mainos" on jäätävä, mutta tässä, ole hyvä! XD

(Ja tätä mainosta ei sitten koskaan tapahtunut!!)

5 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TIJRbrwuodo#! kuolin :----------D

    VastaaPoista
  2. Voi vitsi kun sie ole niin söpö! Kyllä sulle sopii melkein mikä tahansa hahmo. Hieman tylympi ilme vielä kasvoille, niin aivan täydellistä!

    Ja video.. ah.. rakastuin. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naaah.... kiitos ♥
      Mutta tuo on lähes tulkoon tylyin ilme johon kykenen näyttämättä näkövammaiselta mursulta ;___;
      Jäätävä video...XD

      Poista
  3. Treenaat vähän peilin edessä, irvistelet. Eiköhän se siitä sitten. 8D

    Söpö video!

    VastaaPoista