tiistai 15. toukokuuta 2012

Jepa jepa jep.

No niin. Muuttelin vähän blogin ulkoasua. Onko se nyt hieno? Itse olen ihan tyytyväinen. Edellinen oli turhan prinsessa ja itse olen turhan....jotain. XD
Noh, koulussa oli... no sanotaanko normaalia tai sitten p*skaa ei niin kivaa. Tehtiin HONT työtä ja sen takia lintsasin englannin tunnilta, koska mielestäni HONT (=HarjoitusOpinNäyteTyö) on kuitenkin tärkeä ja huomenna on viimeinen palautuspäivä. Siitä seurasi tietenkin vain kiusaamista.
Meidän luokkalaisilta tuli taas huutamista, huutamista, huutamista. Koska näköjään mikään muu puhetyyli ei onnistu kuin huutaminen. Keskustelu käydään huutamalla ja vittuilu käydään huutamalla.
Ja se on lähes POIKKEUKSETTA sitä kiva vittuilua.
Ja jee, Rami vei mua repparissa koulussa. On se kivaa et joku ees kanniskelee mua täälläkin.
Ramzi Pamppa! ♥
No, sitten koulupäivä jatkui normaalisti, vittuilua se sellaista. En kestä tätä luokkaa. Mutta positiivista on se, että menen huomenna Naomille! ♥ Pääsen siis mussun sylkkiin nukkumaan ja unohtamaan kaikki murheet.
Piirsin muuten taululle hymy Heikin!! :D en tiedä tosin kuka hän on.. mutta silti..
 No, kävelin sitten kotiin samaa matkaa Alisan kanssa, joka tuli meille koulun jälkeen. Käytiin ostamassa pizzaa ja kateltiin netistä kaikkea jännää. Lähinnä naureskeltiin tyhmille jutuille mitä nuoret kirjottelee tms.
Sitten minun peruukkini tuli postissa. JES! JESS! Piristystä päivään!
Se on kyllä aika prinsessa, mutta tykkään siitä. Kerrankin saan jotain naiseutta itseeni, tälläinen poikatyttö vähän kun tuppaan olemaan. Mutta joo, katsotaan nyt mitenkän tää tästä lähtee käyntiin.
Odotteletteko te innoissanne kesää? Minä ainakin odotan. Tulis jo nopeammin!

 Mä tadon lentää, mutta missä on mun siivet?
Tahdon juosta pois, mutta miksei mun jalat toimi?
Tahdon huutaa, mutta kurkusta ei lähde ääntä.
Mä tahdon rakastaan, mutta mun sydän kai pelkää.

1 kommentti:

  1. Mukavaa vaihtelua nähä sua välillä noin prinsessana :)

    VastaaPoista