sunnuntai 13. toukokuuta 2012

MrPineapple

Tutustuin mussukkaiseen joskus 14- vuotiaana, mutta ei ole mitään hajua miten. Jotenkin se netissä kävi. Tästä on paljon käyty kiistaa ja menty vähän ehkä riitelyn puolelle, mutta jotenkin me nyt tutustuimme :'3

Näemme yleensä vain kerran tai korkeintaan kaksi kertaa vuodessa, olisi kiva jos vain pystyisimme näkemään useammin. Ikävä on suuri kun en voi aina tulla luoksesi kun haluaisin. Onneksi on olemassa mese ja puhelin!

Kanssasi on aina hauska viettää aikaa ja otan ilon irti kaikesta silloin kun olen siellä!

Olet ihana, kaunis, hauska, suloinen, söpöinen, lumoava, valloittava ihanainen nainen ja olet minulle tärkeä ja rakastan sinua!



Vaikka en voikaan saada sinua, sinulla on aina paikka sydämessäni jota kukaan ei voi viedä.
Olet ensimmäinen naiseni ja sellaisena pysyt ;D #1 ♥


Vieressäsi on ihana nukkua ja olet söpö ja suloinen unisena. Tykkään siitä kun voin nukahtaa viereesi ja herätä samasta paikasta.
Muistan kun katsoimme leffaa sängylläsi, makasit sylissäni ja minä silitin ja rapsutin hiuksiasi. Se oli ihanaa ja taisin nukahtaa siihen!


Puhun kanssasi usein koneella ja se on hauskaa, lähetellä linkkejä ja kissojen kuvia ja puhua ja nauraa kaikelle mahdolliselle ja hehkuttaa kuinka komeita pojat ovat ja kuinka seksikästä yaoi on!

Toisinaan tulee valvottua kanssasi koneella liian pitkään.
Niin pitkään, että meinaan nukahtaa ruudun ääreen ja jättää sinut valvomaan yksin.

Mutta en vain halua mennä nukkumaan kun voin puhua kanssasi ja meillä on hauskaa, tuijotan vain ruutua ja toivon että voisin vetää sinut sen läpi syliini. ♥

Kesä on juuri sopiva ajankohta siihen että näemme. Vaikka se onkin vain viikonloppu, se on minulle tärkeä viikonloppu!

On ihanaa jutella kanssasi ja istuskellä laiturilla. On ihanaa kävellä käsi kädessä ja hassutella ja nauraa kanssasi. On ihanaa syödä jääkylmää slushia niin että kieli muuttuu ihan siniseksi ja jäätyy! XD

Mussukka, hymysi on maailman ihanin. Ja sinulla on aivan ihanat suuret vihreät silmät ja söpöt pörröiset hiukset joita on ihana pörrötellä ja silittää!

 Aina välillä sinulla on sellaisia hupsuja kuvitelmia että olisit muka ruma ja että kukaan ei tykkäisi sinusta. Jokainen joskus sortuu tähän itsekriittisyyteen.

Mutta se ei pidä paikkaansa, sillä sinä olet ihana ja kaunis kaunis kaunis ja suloinen ja söpö ja ihana ja vain kertakaikkiaan niin tui tui tui ettei mitään rajaa!


Olet sellainen pieni keijukainen, sinun kanssasi minäkin tunnen olevani iso ja kömpelö dinosaurus jolla on iso pää ja pienet kädet.... XD


Toisinaan pistät minut pelaamaan ja katsomaan pelottavia juttuja, ja sitten on vaikea mennä yöllä sitä metrin matkaa yksin vessaan tai keittiöön hakemaan juotavaa, tällainen säikky kun olen. Saat sitten suojella minua möröiltä kun seuraavan kerran katsotaan jotain pelottavaa!

Sinulla on kovasti hyviä ideaoita ja näkisin mielelläni sinut Jack- cossissa X3 Olet ihana se kiharainen peruukki päässäsi ja näytät siinä niin kauniilta!

Aina kun astun junasta ulos ja nään sinut, tuntuu kuin sekoaisin täysin. Innostun vain todella paljon ja tekisi mieli vain juosta sinua päin kädet heiluen koska olen niin innoissani että pääsen taas viettämään aikaa kanssasi!


Olet minulle tärkeä ja rakastan sinua todella paljon, olet kuin kadonnut isosisko jonka olen löytänyt vasta ylä-asteella. Saisimpa vedettyä sinut ruudun läpi halipusirutisteltavaksi.
Kiitos kun kuulut elämääni ja jaksat minua, vaikka olen välillä hankala. Olet suloinen pikku kissani ja kaunis prinsessani! Ja kesällä juodaan sitten kokista pilleillä! :3 ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti