perjantai 11. toukokuuta 2012

SnakeRule ~


Jere. ♥ Kun ensimmäisen kerran tapasin sinut, olit lähtenut jostain Juhon mukaan. Olimme silloin Traconissa, viime syksynä. Istuin lattialla ja tulitte siihen ja kun nousin ylös, halasit minua. Se oli mukavaa. Olen iloinen että tulit siihen, en kadu koskaan että tutustuin sinuun. Olemme puhuneet aika usein ja todella paljon, tosin nykään emme juuri koskaan, koska sinulla on tekemistä ja et ehdi, et huomaa kun puhun tai et jaksa tulla juttelemaan. Mutta ei se mitään, sillä siitä huolimatta sinä olet minulle tärkeä. En varmaankaan kerro sitä sinulle usein, mutta sinä olet kyllä tärkeä minulle.♥
Olen pahoillani kun kiukuttelen sinulle, onneksi olet kärsivällinen ja et suutu minulle kovin usein siitä! ^^
Vaikka minulla on ollut suhteellisen paljon kaveripoikia, niin sinä olet yksi tärkeimmistä.

Kiitos kun jaksat kuunnella minua ja olet minulle vihainen kun olen tyhmä.

Kiitos kun puolustit minua kun joku tuli arvostelemaan minun ulkonäköäni negatiivisesti IRC-galleriassa, minulle tuli siitä hyvä olo ja olen kiitollinen että sinäkin välität minusta.
Haluan viettää vielä aikaa kanssasi, vaikka nyt siitä onkin tullut hankalaa ja lähes mahdotonta.
Toivon että näen sinua kuitenkin vielä, olet tärkeä ystävä ja olet ihana. Mikä parasta, kanssasi on aina hauskaa!

Jutuillesi saa nauraa ja sinulla on hyvä huumorintaju. Sinä et tuomitse ketään ulkonäön perusteella ja olet kannustava. Ja olet komea poika, älä suotta epäile itseäsi.

Tykkään tyylistäsi ja hiuksistasi ja niinkuin varmaan tiedät, sinulla on kauniit silmät! Minäkin haluaaaan! Kun tutustuimme, oli ihana huomata että meillä on paljon yhteistä ja että tulen kanssasi hyvin toimeen. Tietysti on myös sellaisia asioita joita ei halua muistella ja toivottavasti pääset joskus yli siitä traumasta ku Naomi kertoi että tykkäsin sinusta joskus ^^'
Toisinaan pelkään, että nyt kun sinulla on ihania ihmisiä elämässäsi niin unohdat minut. Pelkään että menet pois ja lakkaat puhumasta minulle. Minä kaipaan sinua. En välttämättä juuri nyt tähän, mutta kaipaan sitä kuinka hauskaa minulla on ollut sinun kanssasi.  Kaipaan sitä kun minun ei tarvinnut tuntea, että teen väärin kun haluan osoittaa sinulle että pidän sinusta. Kaipaan sitä, kun puhuimme lähes joka päivä ja kun sinäkin olit kiinnostunut minulle puhumisesta. Minä kaipaan sitä ja pelkään, että niinkuin moni muukin, sinäkin liu'ut hitaasti ulottumattomiini, niin kauas, että lopulta unohdat välittää minusta.

Jere da Kissapoika ♥
Toivon todella ettei niin ole. Odotan että näämme taas kesällä ja että pääsen halaamaan sinua. Sinun kanssasi on kiva halata, sinä teet sen niin hienosti. Otat syliin ja et ollenkaan päästäisi pois.
Sinun halaamisesi on niin kivaa. Minusta oli ihana viettaa Frostbite yhdessä, vaikka et enää koskaan meidän kanssa tulisi coneissa olemaankaan. Siitä huolimatta minulle jäi huonojen muistojen lisäksi muutama hyvä, ja se että olit siellä meidän kanssa kuuluu ehdottomasti yksiin niistä. Olen varma että tulet näyttämään hienolta  Colonello-cossissasi!

Olet ihana, rakas ystävä, tärkeä ja hauska ihminen. Älä koskaan unohda, että merkitset minulle paljon. Anteeksi kun aina kiukuttelen ja käyttäydyn huonosti, toivon että pääsisin pian halaamaan sinua lujaa ja viettämään edes vähän aikaa kanssasi! ♥


4 kommenttia:

  1. TOI KUVA JERESTÄ KISSAN KUVIEN KANSSA ON NIIN IHANAAAAAH! Hassua.... Tulin hieman mustasukkaiseksi.... aika paljonkin.... vaikka tiedän ettei tarvitse mutta silti. MINUN! Mutta saat sinä sitä vähän lainata. Vähän vain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just no jos se sua niin kovasti haittaa nii ei sit ei mun oo mitenkään pakko kohdella Jeree silleen. Se nyt vaan on ollu mun ystävä sen vuoden kohta.
      Ei sun tarvi olla mulle mustasukkainen kun tiiät kuitenkin et oon niin mitätön pieni ihminen et hyvä kun enää koskaan ees nään Jeree eikä me jutella enää, pari sanaa joskus vaihdetaan.
      Jos olet noin omistushaluinen Jerestä niin ei mun tarvi ees tulla halimaan sitä coneissa koska en halua että oot mulle mustasukkainen.
      Joo se on aika söpö kuva mustakin.

      Poista
    2. Tuskin Nao nyt asiaa pahalla tarkoitti. Ei sun Milla tarvitse suhtautumistasi muhun muuttaa millään tavalla. Tulet vain halimaan ihan samaan malliin!

      Poista
    3. En tarkoittanutkaan. ;___; Tottakai saat mennä halimaan ja saat jutella Jeren kanssa ihan mielin määrin. Mustasukkaisuus on täysin luonnollista! Etkä sinä ole mitättömän pieni. Olet ihana ja suloinen MEIDÄN MOLEMPIEN YSTÄVÄ! Hassu!

      Poista