perjantai 10. elokuuta 2012

Elossa ma oon! Ja kuvapläjäys.


Heiiiipä hei pikku palleroiset jotka tätä luette! (toivottavasti, ettekä ole kyllästyneitä tämän tylsyyteen??)

En olekaan päivitellyt tänne vähään aikaan.... mutta siis, olen elossa ja kesä on mennyt nopeasti. LIIAN nopeasti. On ollut aika kylmää ja sateista.

Kesällä olen viettänyt aikaa enimmäkseen Mintun ja Alisan kanssa! ♥


Ollaan tehty kaikkea kivaa ja välillä vain lahnattu ympäriinsä. Roxua en ehtinyt nähdä koska en päässyt sinne, mutta ensikesänä sitten! Tai muuuteeeen.

Oli myös tosi kiva nähdä Ninniä Hesassa. Oli todella hauskaa ja Ninni on ihana ja söpö :'3

Naomia näin lomalla vain kaksi kertaa... ;___; mutta ei se mitään, kyllä me vielä keretään nähdä. Olenkin oikeastaan menossa sinne 25 päivä taas löllymään ♥

Shoppaillakin on olen valitettavasti ehtinyt ja tavaraa on hiukan myös kertynyt mm. kaasunaamari, rintaneula, Nälkäpelin kolmas osa, ihanat sukat ja huppari, uikkarin yläosa (viimeinkin!!) ja stuff.

Kävin desuconissa ja animeconissakin ja hauskaa oli. Kuvia siitä on desucon ja animecon merkinnöissäni. On ollut muutamia todella ihania päiviä ja muutamia kamalia, mutta onneksi hyviä on enemmän!

Oon myös tutustunut muutamiin uusiin ihaniin ihmisiin ja katkaissut välit kahteen vähemmän ihanaan.

Olen kävellyt koko päivän niin että jalat ovat tuntuneet illalla toimintakyvyttömiltä.

On ollut pitkiä, ihania hetkiä kun olen vain jutellut ystäväni kanssa asioista maan ja taivaan väliltä.

On ollut ihana yökävely juttelun kera

ja koko yö Lion Kingin pelaamista nintendolla ja spänkkäämistä.

Olen itkenyt rakkaan ystävän syliin murheitani ja saanut puristaa itseäni häntä vasten ja olla turvassa.

Ja ihastunut ihanaan ihmiseen myös.
Olen käynyt uimassa vain pari, kolme kertaa mutta se ei kesää kaada. Ensi kesänä sitten Milla the Menninkäinen valloittaa Hämeenlinnan uimarannat! XD


Meme on ollut käymässä pariin otteseen, on nähty Minnyä ja Juhoa Ja Vesaa.
Emmiäkin kävin katsomassa Turussa viimeisillä lomapäivilllä. Hän oli oikein kiva ja hauska, tulen pian käymään uudelleen! ♥
 Nyt olen vain katsellut koko yön kun Jere pelaa livestreamissä persona 4:sta. Vaikuttaa ihan hienolta ja mielenkiintoiselta peliltä.
Sisko on Oulussa ja itse olen lagaillut kotona ja mässännyt koska olen oikea possu. XD Huomenna olisi tarkoitus mennä Alisan kanssa elomessuille vähän katselemaan ympäriinsä ja tietty ostamaan metrilakuaaa! NOM NOM NOM!

Kiitän ja kumarran niitä jotka tämän pitkän puoleisen postauksen jaksoivat lukea.
Take care ~

2 kommenttia:

  1. Voi teitä kaikki kauniita ihmisiä siellä taas. :'-DD Rakastan aina katella kaikki tälläisia kuvia, niistä tulee itsellekkin sellainen todella kiva fiilis. >w<

    + ei hätää, itse en ole kertaakaan käynyt uimassa. o_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos! ^///^ ♥ Mun mielestä tällaiset kuvat on tosi kivoja, ja tekeekin mieli jakaa muille ihmisille kuinka kivaa on ollut XD

      Uiminen on kivaa... yhyy ;w;

      Poista