torstai 31. tammikuuta 2013

Minua heitettiin haasteella:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa. 
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta: 
1. Olen läheisyyden kaipuinen ja hellyydenkipeä ja usein tungen syliin ja tykkään olla lähekkäin. Jossain vaiheessa se oli niin etten pitänyt läheisyydestä, mutta se muuttui.
2. En ole kovin innokas juomaan, alkoholi saa minut voimaan todella pahoin. 
3. En polta, en ole koskaan edes kokeillut enkä aiokkaan.
4. Oikea hiusvärini on tummanruskea ja hiuslaatuni on kihara.
5. Rakastan piirtämistä, kirjoittamista ja cossaamista. Ja näpertelyä yleensäkin. Tuntuu, että se on ainoa asia mitä osaan tehdä ja tulee hyvä mieli kun saan jotain aikaan.
6. Olen pan- seksuaali.
7. Sairastin keskivaikean masennuksen joka alkoi -11 syksyllä, ja on nyt menossa ohi ja parempaan suuntaan.
8. Olen herkkä. (kai kuulemma vissiin.)
9. Olen seurustellut vain 1 kerran ihan oikeasti. Vain kerran. En ole muuten kelvannut.
10. Rakastan herkkuja ja makeisia ja olen kauhea mässy. Olen myös kokis addikti.
11. Ystävät ovat minulle kaikki kaikessa enkä luopuisi yhdestäkään vapaaehtoisesti. Jos loukkaat ystävääni, niin on ihan sama mitä toinen kaverini sinusta sanoo, olet siitä hetkestä lähtien tappolistallani.
Nobun antamat kysymykset
1. Mikä olet horoskoopiltasi ja kuvaako merkki luonnettasi?
- Olen Neitsyt ja kyllä, kyllä se kuvaa :'D Olen pikkuytarkka, järjestelmällinen ja syvällinen.
2. Oletko kiinnostunut minkään maan kulttuurista eritysesti?
- En nyt mitenkään erityisesti, mutta Japanilainen kulttuurihan on kiinnostavaa ja Englannin..
3. Oletko koskaan ollut lehdessä?
- Olen ihan pienenä muksuna. Tosin siskoni nimellä :--D
4. Onko sinulla periaatteita?
- On. Mutta en jaksa alkaa luetella koska kysymys on niin laaja.
5. Osaatko laittaa ruokaa? Jos kyllä, niin mikä on bravuurisi?
- HAHAHA en :33 No tiikerikakkua osaan tehdä ihan ok :'3
6. Jos olet jo muuttanut pois kotoa, mitkä olivat päällimmäiset ajatuksesi nukuttuasi ensimmäisen yön omassa asunnossasi? Jos et asu vielä omillasi, minkä ikäisenä aiot muuttaa vai muutatko ollenkaan?
- Jossain vaiheessahan se tulee vastaan. Pitää nyt katsella tämän opiskelun kannalta että mitä käy.
7. Mistä blogisi nimi tulee?
- Maija Vilkkumaan laulusta "Hei Tie", ja siitä että  tykkään keijuista. (ps kuunnelkaa se, se on soma biisi).
8. Oletko trenditietoinen?
- HAHAHA en :33
9. Kuinka useasti lataat kännykkääsi?
- hmm.. riippuu ihan siitä milloin akku loppuu/on loppumaisillaan.
10. Käytätkö reppua vai laukkua?
- Laukkuja mutta himoitsen myös jotain kivaa reppua.
11. Noudatatko erikoisruokavaliota?
- En.
En jaksa haastaa ketään, mutta kiitos uusille lukijoille.  ♥
Ja on ihan kauhee ikävä ihmisiä joita en ole aikoihin nähnyt..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti