torstai 30. toukokuuta 2013

I'm alive and kicking!

heibodei! Olen elossa, hyvissä voimissa (ainakin melkein) ja jatkan kyllä tän blogin päivittelyä! Oon vain nyt ollut tosi laiska, ja kun mun vanha kone hajosi niin en sitten jaksanut kuvien palauttamisen jälkeen kauheasti tehdä mitään :I Örh. Anteeksi että oon tällainen laiska hylje.
Mutta mun elämään kuuluu nyt sellaista, että olin pääsykokeissa Hyvinkäällä kuva-artesaaniksi, ja sitten täällä Hämeenlinnassa ompelija-artesaaniksi ja parturikampaajaksi. Toivon toivon toivon toivon niin paljon että pääsen tonne taidekouluun ;_; jos en pääse niin tapan kaikki.Mutta joo. JA DESUCONIIN OLEN TULOSSA! Sen cosseista saatte myöhemmin päivitystä sitten! Lupaan ;3 ~
Tässä nyt kuitenkin vähän kuvapostausta elämästäni nyt kun en siitä sen taivaallisemmin jaksa kirjoittaa.
ensimmäistä kertaa näin VETTÄ talven jälkeen.. wau!
 
 
 Tässä välissä hiukseni olivat tosi lyhyet.. ja kyllä, olen värjännyt ne mustaksi! Ei ehkä väri joka sopii minulle parhaiten, mutta siihen nyt täytyy tällä hetkellä tyytyä koska pääni on niin raiskattu XD
kauneuteni on vertaansa vailla.
Hieman peruukkileikkejä. Taas. Ensimmäisessä kuvasas on uusi Ciel peruukkini, josta kuvia myöhemmissä cosseissa sitten ^^ Tuon sinisen olen ostanut ihan huvikseni / piti joskus cossata omaa hahmoa...lol.
Ninnin peruukki.. sain sen lainaksi cossiin... josta infoa myöhemmin ;D
 Vau. Näytän TYTÖLTÄ. Mutta oli kiva söpöillä ja pistää kihara peruukki päähän. En yleensä ole kauhean tyttömäinen mut täytyy myöntää että pidän noista kahdesta kuvasta tosi paljon!
Pinkki peruukki on yhtä Desun cossiani varten.. XD Jos joku sen arvaa niin ostan limun, on meinaan niin perseilycossi ettei mitään rajaa.
 
 Ette varmaan pysty ekan kuvan paidasta arvaamaan millä keikalla olin.. <3 Ja sen verran voin sanoa että se oli jotain niin mahtavaa.


 
 Viimeiset kuvat ovatkin jo sit tämän päivän tuotantoa. Pari vain joista tykkäsin, leikkasin vähän otsatukkaa ja onhan tuo jo kasvanut aika kivasti siihen nähden millainen se oli kun leikkasin sen.

Mutta anygays, yritän postailla enemmän ja Desusta ainakin on tulossa materiaalia! 
Take care! ~

2 kommenttia:

  1. IHANA MILLA SIELLÄ. 8D Ei muuta sanottavaa. Ja tuosta sinisestä peruukista tulee niin mieleen Kuroko. :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos xD<3 itse vaan.
      Joo siitä tulee tosi paljon se mieleen.. itekkin huomasin kun ostin. Ömh, no ainakin on tollainenkin peruukki sit jos tekee mieli joskus siitä cossailla.

      Poista