sunnuntai 8. syyskuuta 2013

...DUN DUN DUN KUVIA DESUSTA! + uusi banneri

Elikkä heti alkuun ilmoitan että mulla on nyt uusi banneri, made by ihana ystäväni Alisa jonka blogiin menette nyt heti katselemaan TÄSTÄ eikös joo? c:
banneri jonka hää teki

Ja nyt sitten niihin Desucon 2013 kuviin. Kuten varmaan jo huomasitte niin en vain oo saanut aikaiseksi sitä postausta tehtyä ;__; Joten teen sitten näin: Laitan tähän postaukseen Desun parhaimmistokuvat sun muut ja Traconista sitten kirjoittelen jonkun fiksun merkinnän.
Desustahan sen verran että perjantaina huristelimme porukalla minä, Alisa, Minttu ja Meme kohti Lahtea ja mulla ja kaverillani oli paricossi (josta ei köh köh puhuta enempää). Lauantaina siskon kanssa Hikaru ja Kaoru paricossi ja autossa nukuttiin ninjasti la-su yö. Sunnuntaina olin taidekujalla Ninnin kassa myymässä itseäni tuollaisia vähän postikortin tyylisiä juttuja jotka vähän meni pilalle. Kiitos kuitenkin kaikille jotka osti ;3;
Ja kiitos ihanasta Desusta jonka minä hituri sain aikaiseksi kirjoittaa tänne näin myöhään.
Pidemmittä puheitta, tässäpä näitä nyt tulee:
kukas se siinä ajelee ellen minä itse.
nautittavan kaunis peruukin irti riuhdonta
no oompas söpö.
Ja sitten lauantain kuvia:
NAISKAUNEUTTA HOTELLIN VESSASSA!!!!
tämän kuvan tuska on aitoa, se löi minua oikeesti mahaan D:

Lopulta sunnutai, whuu hooo: 
on mulla maailman kaunein sisko <3 :--D

vielä näin loppuun kaunis kuva car campingista....

4 kommenttia:

  1. Aaaw, niin ihania kuvia. Tulee ihan vedet silmiin kun muistelee omaa reissua. ;w; ♥ Sie tuut ottaa mun kanssa sitten kuvia jossain välissä kun pierasen aikaa. >8D ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo mullakin tulee haikee olo katellessa noita, oli ihana con ;u;
      JOOO tottakai tulen x))♥♥

      Poista
  2. Pakko vaan sanoa että meinas hajota tolle "NAISKAUNEUTTA HOTELLIN VESSASSA!!!!" kuvalle. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh heh se on kyllä aika kaunis kuva ettenkö sanois xD

      Poista